WhatsApp Assistant kohotti asiakas-tyytyväisyyden huippulukemiin
Asiakaspalvelun parantaminen, työntekijöiden ajankäytön optimointi ja työn suunnittelun helpottaminen olivat tavoitteina, kun ILP-Groupilla lähdettiin ottamaan käyttöön WhatsApp Assistantia. Palvelun myötä prosesseja saatiinkin suoraviivaistettua huomattavasti ja resursseja kohdennettua sinne missä ...
Looking for something specific?
Robotiikka vauhditti SE Mäkisen palveluja
SE Mäkinen on yritys, joka hoitaa autojen kuljetuksia ja logistiikkaa vahvalla ammattitaidolla. Nyt prosessit rullaavat itsestään twoday AI Worksin robotiikan ansiosta.
YTK varmisti korona-ajan palvelut CC Suite -asiakaspalvelujärjestelmällä
Yleinen työttömyyskassa YTK vakuuttaa jo noin joka neljännen suomalaisen palkansaajan työttömyyden varalta, eli jäseniä kassassa on lähes 500 000.
Svea Perintä otti twoday FLOW -contact centerin käyttöön
Mitä ruotsalaiset edellä... yleensä ärsyttävä sanonta, mutta tässä tapauksessa pitää paikkansa ja on positiivinen uutinen.
Virtuaalinen asiakaspalvelija ottaa tilauksia vastaan Nordic Labelilla
Etikettejä ja tarroja valmistava Nordic Label otti alkuvuodesta virtuaalisen asiakaspalvelijan Lotan avukseen asiakaspalvelutyöhön
Lotta Hyperautomaatio säästää Matkapoikien työaikaa [video]
Matkapoikien tuotantotiimien työtä ja arkea sujuvoittaa virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta.
Ihmisen arvoista asiakaspalvelua - näin se tapahtuu!
Asiakaspalvelun pitää palvella jo ennen kuin asiakas huomaa tarvitsevansa palvelua – ei niin, että reagoidaan vasta sitten, kun asiakas pyytää.
Robotiikka vauhditti SE Mäkisen palveluja
SE Mäkinen on yritys, joka hoitaa autojen kuljetuksia ja logistiikkaa vahvalla ammattitaidolla. Nyt prosessit rullaavat itsestään twoday AI Worksin robotiikan ansiosta.
YTK varmisti korona-ajan palvelut CC Suite -asiakaspalvelujärjestelmällä
Yleinen työttömyyskassa YTK vakuuttaa jo noin joka neljännen suomalaisen palkansaajan työttömyyden varalta, eli jäseniä kassassa on lähes 500 000.
Svea Perintä otti twoday FLOW -contact centerin käyttöön
Mitä ruotsalaiset edellä... yleensä ärsyttävä sanonta, mutta tässä tapauksessa pitää paikkansa ja on positiivinen uutinen.
Virtuaalinen asiakaspalvelija ottaa tilauksia vastaan Nordic Labelilla
Etikettejä ja tarroja valmistava Nordic Label otti alkuvuodesta virtuaalisen asiakaspalvelijan Lotan avukseen asiakaspalvelutyöhön
Lotta Hyperautomaatio säästää Matkapoikien työaikaa [video]
Matkapoikien tuotantotiimien työtä ja arkea sujuvoittaa virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta.
Ihmisen arvoista asiakaspalvelua - näin se tapahtuu!
Asiakaspalvelun pitää palvella jo ennen kuin asiakas huomaa tarvitsevansa palvelua – ei niin, että reagoidaan vasta sitten, kun asiakas pyytää.