Miten kääntää asiakaspalvelun haasteet mahdollisuuksiksi?
Meiltä kaikilta löytyy varmasti jotain parannettavaa asiakaspalvelussa, mutta löytyykö sellaista helppoa tai yksinkertaista tapaa jolla saada asiakaspalvelun mutkat suoriksi?
Looking for something specific?
WhatsApp-kumppanimme LINK Mobilityn kanssa asiakaspalvelu uusiksi
Yhdessä WhatsApp-kumppanimme LINK Mobilityn kanssa mullistamme yritysten asiakaspalvelun ja -viestinnän – tavoitteena luoda unohtumattomia asiakaskokemuksia.
WhatsAppin käyttöönotto yrityksessä – mitä se vaatii?
WhatsAppin käyttöönotto on helppoa, kunhan viestintäluvat ja viestipohjat ovat kunnossa.
Näin teleoperaattori käyttää WhatsAppia asiakaspalvelussa
Tässä yksi käytännön esimerkki suuresta, eurooppalaisesta teleoperaattorista, joka tarjoaa 24/7 asiakaspalvelua WhatsAppissa.
Asiakaspalvelua WhatsAppissa – kun asiakas on oikeasti tärkein
Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys kuuluvat yritysten korulauseissa, mutta miten ne näkyvät käytännössä?
Asiakaskokemuksen “mittailusta” asiakkaan ymmärtämiseen
Näin asiakaskokemuksen mittaaminen rakentaa asiakasymmärrystä
Hyvä asiakaspalvelu ja mitä sen tuottamiseen tarvitaan
Mistä hyvä asiakaspalvelu koostuu?
Chatbot – Virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta
Virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta auttaa ja palvelee 24/7. Lotan työtehtäviksi sopivat esimerkiksi toistuvat rutiinitehtävät, tiedonhaku ja -yhdistely sekä töiden jakaminen oikeille asiantuntijoille.
Robotiikka + automaatio + tekoäly = liiketoimintaa sujuvoittava kombo
Uusimpia teknologioita hyödyntämällä voidaan vapauttaa ihmiset turhista rutiineista, parantaa asiakaskokemusta sekä virtaviivaistaa yrityksen prosessit.
Asiakaskokemuksen parantaminen: 5 ohjetta, joilla saat lisää suosittelijoita
Tänä päivänä yrityksen tuotteet, asiakaspalvelu ja kaikki toiminta on läpinäkyvämpää kuin koskaan – halusivat ne tai ei.
WhatsApp-kumppanimme LINK Mobilityn kanssa asiakaspalvelu uusiksi
Yhdessä WhatsApp-kumppanimme LINK Mobilityn kanssa mullistamme yritysten asiakaspalvelun ja -viestinnän – tavoitteena luoda unohtumattomia asiakaskokemuksia.
WhatsAppin käyttöönotto yrityksessä – mitä se vaatii?
WhatsAppin käyttöönotto on helppoa, kunhan viestintäluvat ja viestipohjat ovat kunnossa.
Näin teleoperaattori käyttää WhatsAppia asiakaspalvelussa
Tässä yksi käytännön esimerkki suuresta, eurooppalaisesta teleoperaattorista, joka tarjoaa 24/7 asiakaspalvelua WhatsAppissa.
Asiakaspalvelua WhatsAppissa – kun asiakas on oikeasti tärkein
Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys kuuluvat yritysten korulauseissa, mutta miten ne näkyvät käytännössä?
Asiakaskokemuksen “mittailusta” asiakkaan ymmärtämiseen
Näin asiakaskokemuksen mittaaminen rakentaa asiakasymmärrystä
Hyvä asiakaspalvelu ja mitä sen tuottamiseen tarvitaan
Mistä hyvä asiakaspalvelu koostuu?
Chatbot – Virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta
Virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta auttaa ja palvelee 24/7. Lotan työtehtäviksi sopivat esimerkiksi toistuvat rutiinitehtävät, tiedonhaku ja -yhdistely sekä töiden jakaminen oikeille asiantuntijoille.
Robotiikka + automaatio + tekoäly = liiketoimintaa sujuvoittava kombo
Uusimpia teknologioita hyödyntämällä voidaan vapauttaa ihmiset turhista rutiineista, parantaa asiakaskokemusta sekä virtaviivaistaa yrityksen prosessit.
Asiakaskokemuksen parantaminen: 5 ohjetta, joilla saat lisää suosittelijoita
Tänä päivänä yrityksen tuotteet, asiakaspalvelu ja kaikki toiminta on läpinäkyvämpää kuin koskaan – halusivat ne tai ei.