aiworks-lotta-hero-case

Näin palvelee virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta [video]

Katso videolta, miten virtuaalinen asiakaspalvelija helpottaa niin asiakaspalvelijan työtä kuin asiakkaan kokemaa palvelua.

aiworks-case-orum-jouni-nylen-hero

Työtehoon buustia asiakaspalvelujärjestelmän avulla

Örumin asiakaspalvelupäällikön Jouni Nylénin mukaan koko yrityksen työteho parantui Provadin (nyk. twoday AI Works) asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönoton myötä.

Palveluneuvoja_Johanna_Tervo_callwave-1090017 (1)-185536-edited

Call Wavesin Johanna Tervo: "Selkeyttä ja nopeutta asiakaspalveluun"

Asiakaspalvelujärjestelmissä on oltava helppo käyttää ja tuettava aidosti asiakaspalvelijan päivittäistä työtä.

Auton varaosien maahantuoja Örum uudistaa asiakaspalvelunsa

Suomen suurimpiin varaosamaahantuojiin kuuluva Örum Oy Ab valitsi twoday AI Worksin kumppanikseen uudistamaan asiakaspalvelunsa. Valtakunnallisella uudistuksella haetaan asiakkaiden odotusaikojen lyhentämistä ja lopulta jopa niiden poistamista.

Lippu.fi: henkilökohtaista asiakaspalvelua kaikissa kanavissa.

Lippu.fi:n asiakaspalvelussa aina ihminen tavattavissa kaikissa kanavissa

Tapahtumalipunmyynnin markkinajohtaja Lippu.fi luottaa twoday AI Worksin asiantuntemukseen asiakaspalvelun kehityskumppanina.

Matkapojat hyödyntää kaiken asiakastiedon: "Yhtäkään asiakaskontaktia ei saa menettää"

Matkapoikien toimitusjohtaja Ari Penttilä kertoo twoday AI Worksin (ent. Provad) ratkaisusta, joka on kytkenyt asiakaspalvelun saumattomasti myynnin ja markkinoinnin prosesseihin.

YTK palvelee asiakkaitaan aidosti välittäen

YTK:lle erinomainen asiakaspalvelu on arvo

Yleinen työttömyyskassa YTK:lla on satoja tuhansia jäseniä, joten kassan asiakaspalvelussa päivät ovat työntäyteisiä.

aiworks-lotta-hero-case

Näin palvelee virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta [video]

Katso videolta, miten virtuaalinen asiakaspalvelija helpottaa niin asiakaspalvelijan työtä kuin asiakkaan kokemaa palvelua.

aiworks-case-orum-jouni-nylen-hero

Työtehoon buustia asiakaspalvelujärjestelmän avulla

Örumin asiakaspalvelupäällikön Jouni Nylénin mukaan koko yrityksen työteho parantui Provadin (nyk. twoday AI Works) asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönoton myötä.

Palveluneuvoja_Johanna_Tervo_callwave-1090017 (1)-185536-edited

Call Wavesin Johanna Tervo: "Selkeyttä ja nopeutta asiakaspalveluun"

Asiakaspalvelujärjestelmissä on oltava helppo käyttää ja tuettava aidosti asiakaspalvelijan päivittäistä työtä.

Auton varaosien maahantuoja Örum uudistaa asiakaspalvelunsa

Suomen suurimpiin varaosamaahantuojiin kuuluva Örum Oy Ab valitsi twoday AI Worksin kumppanikseen uudistamaan asiakaspalvelunsa. Valtakunnallisella uudistuksella haetaan asiakkaiden odotusaikojen lyhentämistä ja lopulta jopa niiden poistamista.

Lippu.fi: henkilökohtaista asiakaspalvelua kaikissa kanavissa.

Lippu.fi:n asiakaspalvelussa aina ihminen tavattavissa kaikissa kanavissa

Tapahtumalipunmyynnin markkinajohtaja Lippu.fi luottaa twoday AI Worksin asiantuntemukseen asiakaspalvelun kehityskumppanina.

Matkapojat hyödyntää kaiken asiakastiedon: "Yhtäkään asiakaskontaktia ei saa menettää"

Matkapoikien toimitusjohtaja Ari Penttilä kertoo twoday AI Worksin (ent. Provad) ratkaisusta, joka on kytkenyt asiakaspalvelun saumattomasti myynnin ja markkinoinnin prosesseihin.

YTK palvelee asiakkaitaan aidosti välittäen

YTK:lle erinomainen asiakaspalvelu on arvo

Yleinen työttömyyskassa YTK:lla on satoja tuhansia jäseniä, joten kassan asiakaspalvelussa päivät ovat työntäyteisiä.