Skip to content

Virtuaalinen asiakaspalvelija ottaa tilauksia vastaan Nordic Labelilla

Etikettejä ja tarroja valmistava Nordic Label otti alkuvuodesta virtuaalisen asiakaspalvelijan Lotan avukseen asiakaspalvelutyöhön

Lotta Hyperautomaatio säästää Matkapoikien työaikaa [video]

Matkapoikien tuotantotiimien työtä ja arkea sujuvoittaa virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta.

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua - näin se tapahtuu!

Asiakaspalvelun pitää palvella jo ennen kuin asiakas huomaa tarvitsevansa palvelua – ei niin, että reagoidaan vasta sitten, kun asiakas pyytää.

Työtehoon buustia asiakaspalvelujärjestelmän avulla

Örumin asiakaspalvelupäällikön Jouni Nylénin mukaan koko yrityksen työteho parantui Provadin (nyk. twoday AI Works) asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönoton myötä.

Call Wavesin Johanna Tervo: "Selkeyttä ja nopeutta asiakaspalveluun"

Asiakaspalvelujärjestelmissä on oltava helppo käyttää ja tuettava aidosti asiakaspalvelijan päivittäistä työtä.

Auton varaosien maahantuoja Örum uudistaa asiakaspalvelunsa

Suomen suurimpiin varaosamaahantuojiin kuuluva Örum Oy Ab valitsi twoday AI Worksin kumppanikseen uudistamaan asiakaspalvelunsa. Valtakunnallisella uudistuksella haetaan asiakkaiden odotusaikojen lyhentämistä ja lopulta jopa niiden poistamista.

Matkapojat hyödyntää kaiken asiakastiedon: "Yhtäkään asiakaskontaktia ei saa menettää"

Matkapoikien toimitusjohtaja Ari Penttilä kertoo twoday AI Worksin (ent. Provad) ratkaisusta, joka on kytkenyt asiakaspalvelun saumattomasti myynnin ja markkinoinnin prosesseihin.

YTK:lle erinomainen asiakaspalvelu on arvo

Yleinen työttömyyskassa YTK:lla on satoja tuhansia jäseniä, joten kassan asiakaspalvelussa päivät ovat työntäyteisiä.

Virtuaalinen asiakaspalvelija ottaa tilauksia vastaan Nordic Labelilla

Etikettejä ja tarroja valmistava Nordic Label otti alkuvuodesta virtuaalisen asiakaspalvelijan Lotan avukseen asiakaspalvelutyöhön

Lotta Hyperautomaatio säästää Matkapoikien työaikaa [video]

Matkapoikien tuotantotiimien työtä ja arkea sujuvoittaa virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta.

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua - näin se tapahtuu!

Asiakaspalvelun pitää palvella jo ennen kuin asiakas huomaa tarvitsevansa palvelua – ei niin, että reagoidaan vasta sitten, kun asiakas pyytää.

Työtehoon buustia asiakaspalvelujärjestelmän avulla

Örumin asiakaspalvelupäällikön Jouni Nylénin mukaan koko yrityksen työteho parantui Provadin (nyk. twoday AI Works) asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönoton myötä.

Call Wavesin Johanna Tervo: "Selkeyttä ja nopeutta asiakaspalveluun"

Asiakaspalvelujärjestelmissä on oltava helppo käyttää ja tuettava aidosti asiakaspalvelijan päivittäistä työtä.

Auton varaosien maahantuoja Örum uudistaa asiakaspalvelunsa

Suomen suurimpiin varaosamaahantuojiin kuuluva Örum Oy Ab valitsi twoday AI Worksin kumppanikseen uudistamaan asiakaspalvelunsa. Valtakunnallisella uudistuksella haetaan asiakkaiden odotusaikojen lyhentämistä ja lopulta jopa niiden poistamista.

Matkapojat hyödyntää kaiken asiakastiedon: "Yhtäkään asiakaskontaktia ei saa menettää"

Matkapoikien toimitusjohtaja Ari Penttilä kertoo twoday AI Worksin (ent. Provad) ratkaisusta, joka on kytkenyt asiakaspalvelun saumattomasti myynnin ja markkinoinnin prosesseihin.

YTK:lle erinomainen asiakaspalvelu on arvo

Yleinen työttömyyskassa YTK:lla on satoja tuhansia jäseniä, joten kassan asiakaspalvelussa päivät ovat työntäyteisiä.