Skip to content

Call Wavesin Johanna Tervo: "Selkeyttä ja nopeutta asiakaspalveluun"

No quod sanctus instructior ius, et intellegam interesset duo. Vix cu nibh gubergren dissentias. His velit veniam habemus ne. No doctus neglegentur vituperatoribus est, qui ad ipsum oratio. Ei duo dicant facilisi, qui at harum democritum consetetur.
Palveluneuvoja_Johanna_Tervo_callwave-1090017 (1)-185536-edited

Asiakaspalvelujärjestelmissä on oltava helppo käyttää ja tuettava aidosti asiakaspalvelijan päivittäistä työtä.

Videolla Call Waves Solutions Finlandin palveluneuvoja Johanna Tervo kertoo asiakaspalvelutyöstä ja miten Visma AI Worksin (ent. Provad) älykäs contact center -järjestelmä tukee asiakaspalvelijan työtä. 

Call Waves on satoja asiakaspalvelijoita työllistävä asiakaspalveluyritys, jolla on toimipisteet Varkaudessa, Mikkelissä ja Kuopiossa. Palveluneuvojana työskentelevän Johanna Tervon työnkuvaan kuuluu asiakkaan palveleminen puhelimitse, sähköpostitse ja chat-palvelun välityksellä.

"Asiakaspalvelujärjestelmän avulla voin seurata puheluihin käyttämääni aikaa ja käsiteltyjen sähköpostien määrää", Tervo kertoo. "Järjestelmä auttaa minua kehittymään työssäni asiakaspalvelijana, kun kaikkea tekemistä on helpompi seurata."

"Asiakaspalvelujärjestelmän avulla hoidamme puhelin- ja sähköpostiliikenteen sekä raportoinnin. Visma AI Worksin järjestelmä on todella monipuolinen, ja voimme hoitaa kaiken yhden järjestelmän kautta", Tervo sanoo. 

Visma AI Worksin asiakaspalvelujärjestelmä CC Suite (ent. ICC eli Intelligent Contact Center) on kaikki asiakaspalvelukanavat ja resurssit yhdistävä järjestelmä, joka ohjaa yhteydenotot suoraan vapaille asiakaspalvelijoille. Älykäs järjestelmä nopeuttaa ja tehostaa asiakaspalvelua sekä tukee asiakaspalvelijan työtä.

"Järjestelmä on selkeä, ja olemme saaneet sen käyttämiseen ohjeistuksen", Tervo korostaa.

Visma AI Worksin ratkaisut tarjoavat apua, paitsi asiakaspalvelijan työhön, myös kuluvalvontaan sekä työvuorojen ja koulutusten suunnitteluun.

Sujuvampi asiakaspalvelu mahdollistaa saumattomat asiakaskokemukset. 

"Visma AI Worksin ansiosta asiakaspalvelun jonot ovat lyhentyneet, joten suosittelen järjestelmää kaikille asiakaspalveluyrityksille, jotka haluavat selkeyttä ja nopeutta asiakaspalvelutilanteisiinsa", Tervo toteaa. 

Miten voisimme auttaa teitä asiakaspalvelussa?