Looking for something specific?
GPT-4 on täällä - Tekoäly tehostaa liiketoimintaa
Liiketoiminta ja tekoäly liittyvät yhä enemmän toisiinsa, ja tekoälystä tulee yhä tärkeämpi työkalu yrityksille liiketoiminnan kehittämisessä ja kilpailukyvyn parantamisessa.
Miten kääntää asiakaspalvelun haasteet mahdollisuuksiksi?
Meiltä kaikilta löytyy varmasti jotain parannettavaa asiakaspalvelussa, mutta löytyykö sellaista helppoa tai yksinkertaista tapaa jolla saada asiakaspalvelun mutkat suoriksi?
WhatsAppin käyttöesimerkkejä toimialoittain
WhatsAppin käyttöönotto on yrityksille helppoa ja nopeaa, mutta mihin ja miten WhatsAppia voi käyttää asiakaspalvelussa eri toimialoilla?
WhatsApp-kumppanimme LINK Mobilityn kanssa asiakaspalvelu uusiksi
Yhdessä WhatsApp-kumppanimme LINK Mobilityn kanssa mullistamme yritysten asiakaspalvelun ja -viestinnän – tavoitteena luoda unohtumattomia asiakaskokemuksia.
WhatsAppin käyttöönotto yrityksessä – mitä se vaatii?
WhatsAppin käyttöönotto on helppoa, kunhan viestintäluvat ja viestipohjat ovat kunnossa.
Näin teleoperaattori käyttää WhatsAppia asiakaspalvelussa
Tässä yksi käytännön esimerkki suuresta, eurooppalaisesta teleoperaattorista, joka tarjoaa 24/7 asiakaspalvelua WhatsAppissa.
Asiakaspalvelua WhatsAppissa – kun asiakas on oikeasti tärkein
Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys kuuluvat yritysten korulauseissa, mutta miten ne näkyvät käytännössä?
Asiakaskokemuksen “mittailusta” asiakkaan ymmärtämiseen
Näin asiakaskokemuksen mittaaminen rakentaa asiakasymmärrystä
Hyvä asiakaspalvelu ja mitä sen tuottamiseen tarvitaan
Mistä hyvä asiakaspalvelu koostuu?
Chatbot – Virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta
Virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta auttaa ja palvelee 24/7. Lotan työtehtäviksi sopivat esimerkiksi toistuvat rutiinitehtävät, tiedonhaku ja -yhdistely sekä töiden jakaminen oikeille asiantuntijoille.
Robotiikka + automaatio + tekoäly = liiketoimintaa sujuvoittava kombo
Uusimpia teknologioita hyödyntämällä voidaan vapauttaa ihmiset turhista rutiineista, parantaa asiakaskokemusta sekä virtaviivaistaa yrityksen prosessit.
Asiakaskokemuksen parantaminen: 5 ohjetta, joilla saat lisää suosittelijoita
Tänä päivänä yrityksen tuotteet, asiakaspalvelu ja kaikki toiminta on läpinäkyvämpää kuin koskaan – halusivat ne tai ei.
Mikä on contact center?
Contact center yhdistää asiakaspalvelun, myynnin ja muun yhteydenpidon asiakkaan kanssa samaan paikkaan.
Asiakaspalvelun mittarit vaativat päivitystä
Monet yleisistä asiakaspalvelun mittareista eivät kerro riittävästi asiakaspalvelun laadusta.
Asiakaspalvelun laatu on yhtä kuin johtamisen laatu
”Asiakaslähtöisyys”, ”asiakaskeskeisyys” ja ”asiakas arvona” ovat asioita, jotka vilahtelevat lähes jokaisen palveluorganisaation viestinnässä asiakkaista ja asiakaspalvelusta puhuttaessa.
Asiakaskokemuksen johtaminen tuottaa arvoa liiketoiminnalle
Mitä on asiakaskokemuksen johtaminen ja mitä hyötyä siitä on?
Puhelinjärjestelmän hankinta edessä? Vältä sudenkuopat näillä 7 vinkillä.
Oletko suunnittelemassa uuden puhelinjärjestelmän hankintaa? Teimme sinulle listauksen seitsemästä asiasta, jotka ovat kriittisiä onnistuneen hankinnan tekemisessä.
Mitä on Customer Experience Management eli CEM?
Asiakaspalveluun, asiakaskokemukseen ja teknologiaan liittyvät asiat sekoittuvat helposti toisiinsa.
Tee asiakaspalvelustasi kilpailuetu näillä 9 askeleella
Suomalaisessa asiakaspalvelussa riittää kehitettävää, kuten on moneen kertaan todettu.
Proaktiivinen asiakaspalvelu luo win-win tilanteen
Asiakaskokemuksen johtaminen on noussut maailmalla yhdeksi johtavista teemoista yritysten johtoryhmien pöydillä.
GPT-4 on täällä - Tekoäly tehostaa liiketoimintaa
Liiketoiminta ja tekoäly liittyvät yhä enemmän toisiinsa, ja tekoälystä tulee yhä tärkeämpi työkalu yrityksille liiketoiminnan kehittämisessä ja kilpailukyvyn parantamisessa.
Miten kääntää asiakaspalvelun haasteet mahdollisuuksiksi?
Meiltä kaikilta löytyy varmasti jotain parannettavaa asiakaspalvelussa, mutta löytyykö sellaista helppoa tai yksinkertaista tapaa jolla saada asiakaspalvelun mutkat suoriksi?
WhatsAppin käyttöesimerkkejä toimialoittain
WhatsAppin käyttöönotto on yrityksille helppoa ja nopeaa, mutta mihin ja miten WhatsAppia voi käyttää asiakaspalvelussa eri toimialoilla?
WhatsApp-kumppanimme LINK Mobilityn kanssa asiakaspalvelu uusiksi
Yhdessä WhatsApp-kumppanimme LINK Mobilityn kanssa mullistamme yritysten asiakaspalvelun ja -viestinnän – tavoitteena luoda unohtumattomia asiakaskokemuksia.
WhatsAppin käyttöönotto yrityksessä – mitä se vaatii?
WhatsAppin käyttöönotto on helppoa, kunhan viestintäluvat ja viestipohjat ovat kunnossa.
Näin teleoperaattori käyttää WhatsAppia asiakaspalvelussa
Tässä yksi käytännön esimerkki suuresta, eurooppalaisesta teleoperaattorista, joka tarjoaa 24/7 asiakaspalvelua WhatsAppissa.
Asiakaspalvelua WhatsAppissa – kun asiakas on oikeasti tärkein
Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys kuuluvat yritysten korulauseissa, mutta miten ne näkyvät käytännössä?
Asiakaskokemuksen “mittailusta” asiakkaan ymmärtämiseen
Näin asiakaskokemuksen mittaaminen rakentaa asiakasymmärrystä
Hyvä asiakaspalvelu ja mitä sen tuottamiseen tarvitaan
Mistä hyvä asiakaspalvelu koostuu?
Chatbot – Virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta
Virtuaalinen asiakaspalvelija Lotta auttaa ja palvelee 24/7. Lotan työtehtäviksi sopivat esimerkiksi toistuvat rutiinitehtävät, tiedonhaku ja -yhdistely sekä töiden jakaminen oikeille asiantuntijoille.
Robotiikka + automaatio + tekoäly = liiketoimintaa sujuvoittava kombo
Uusimpia teknologioita hyödyntämällä voidaan vapauttaa ihmiset turhista rutiineista, parantaa asiakaskokemusta sekä virtaviivaistaa yrityksen prosessit.
Asiakaskokemuksen parantaminen: 5 ohjetta, joilla saat lisää suosittelijoita
Tänä päivänä yrityksen tuotteet, asiakaspalvelu ja kaikki toiminta on läpinäkyvämpää kuin koskaan – halusivat ne tai ei.
Mikä on contact center?
Contact center yhdistää asiakaspalvelun, myynnin ja muun yhteydenpidon asiakkaan kanssa samaan paikkaan.
Asiakaspalvelun mittarit vaativat päivitystä
Monet yleisistä asiakaspalvelun mittareista eivät kerro riittävästi asiakaspalvelun laadusta.
Asiakaspalvelun laatu on yhtä kuin johtamisen laatu
”Asiakaslähtöisyys”, ”asiakaskeskeisyys” ja ”asiakas arvona” ovat asioita, jotka vilahtelevat lähes jokaisen palveluorganisaation viestinnässä asiakkaista ja asiakaspalvelusta puhuttaessa.
Asiakaskokemuksen johtaminen tuottaa arvoa liiketoiminnalle
Mitä on asiakaskokemuksen johtaminen ja mitä hyötyä siitä on?
Puhelinjärjestelmän hankinta edessä? Vältä sudenkuopat näillä 7 vinkillä.
Oletko suunnittelemassa uuden puhelinjärjestelmän hankintaa? Teimme sinulle listauksen seitsemästä asiasta, jotka ovat kriittisiä onnistuneen hankinnan tekemisessä.
Mitä on Customer Experience Management eli CEM?
Asiakaspalveluun, asiakaskokemukseen ja teknologiaan liittyvät asiat sekoittuvat helposti toisiinsa.
Tee asiakaspalvelustasi kilpailuetu näillä 9 askeleella
Suomalaisessa asiakaspalvelussa riittää kehitettävää, kuten on moneen kertaan todettu.
Proaktiivinen asiakaspalvelu luo win-win tilanteen
Asiakaskokemuksen johtaminen on noussut maailmalla yhdeksi johtavista teemoista yritysten johtoryhmien pöydillä.