Yleinen työttömyyskassa YTK:lla on satoja tuhansia jäseniä, joten kassan asiakaspalvelussa päivät ovat työntäyteisiä.
YTK:n arvoihin kuuluu luotettava, ystävällinen ja asiantunteva palvelu, mikä tarkoittaa, että kaikki jäsenien yhteydenottoihin liittyvät asiat ripeästi ja huolellisesti. Toimivalla asiakaspalvelukeskuksella on merkittävä rooli palvelun laadun ja kassan toiminnan turvaamisessa.
YTK:n ja twoday AI Worksin (ent. Provad) yhteistyö käynnistyi tilanteessa, jossa YTK:lla oli alati kasvava tarve ratkaista asiakaspalvelun haasteita.
YTK:n asiakaspalvelun käytössä olleen sovelluksen myynti ja kehitys oli loppunut, joten haussa oli ratkaisu, joka sopii parhaiten monikanavaisen asiakaspalvelun haasteisiin.
Ylläpitosopimuksen solmimisen jälkeen twoday AI Works ja YTK rakensivat yhdessä kehityssuunnitelman, jonka mukaan ryhdyttiin kehittämään:
Yhteistyön tulokset ovat olleet myönteisiä ja takaa YTK:lle jatkuvuuden asiakaspalvelun järjestelmien kehittämisessä ja ylläpidossa.
Yhteistyö on poikinut mm. seuraavia välittömiä hyötyjä: