asiakaskokemuksen-parantaminen.jpg

Asiakaskokemuksen parantaminen: 5 ohjetta, joilla saat lisää suosittelijoita

Tänä päivänä yrityksen tuotteet, asiakaspalvelu ja kaikki toiminta on läpinäkyvämpää kuin koskaan – halusivat ne tai ei.

Contact center

Mikä on contact center?

Contact center yhdistää asiakaspalvelun, myynnin ja muun yhteydenpidon asiakkaan kanssa samaan paikkaan.

Asiakaspalvelun mittarit vaativat päivitystä

Monet yleisistä asiakaspalvelun mittareista eivät kerro riittävästi asiakaspalvelun laadusta.

Johtaminen vaikuttaa asiakaspalvelun laatuun

Asiakaspalvelun laatu on yhtä kuin johtamisen laatu

”Asiakaslähtöisyys”, ”asiakaskeskeisyys” ja ”asiakas arvona” ovat asioita, jotka vilahtelevat lähes jokaisen palveluorganisaation viestinnässä asiakkaista ja asiakaspalvelusta puhuttaessa.

Asiakaskokemuksen johtaminen

Asiakaskokemuksen johtaminen tuottaa arvoa liiketoiminnalle

Mitä on asiakaskokemuksen johtaminen ja mitä hyötyä siitä on?

Puhelinjärjestelmän hankinta edessä? Vältä sudenkuopat näillä 7 vinkillä.

Oletko suunnittelemassa uuden puhelinjärjestelmän hankintaa? Teimme sinulle listauksen seitsemästä asiasta, jotka ovat kriittisiä onnistuneen hankinnan tekemisessä.

Customer-Experience-Management-CEM.jpg

Mitä on Customer Experience Management eli CEM?

Asiakaspalveluun, asiakaskokemukseen ja teknologiaan liittyvät asiat sekoittuvat helposti toisiinsa.

Asiakaspalvelussa paras

Tee asiakaspalvelustasi kilpailuetu näillä 9 askeleella

Suomalaisessa asiakaspalvelussa riittää kehitettävää, kuten on moneen kertaan todettu.

proaktiivinen-asiakaspalvelu.jpg

Proaktiivinen asiakaspalvelu luo win-win tilanteen

Asiakaskokemuksen johtaminen on noussut maailmalla yhdeksi johtavista teemoista yritysten johtoryhmien pöydillä.

asiakaskokemuksen-parantaminen.jpg

Asiakaskokemuksen parantaminen: 5 ohjetta, joilla saat lisää suosittelijoita

Tänä päivänä yrityksen tuotteet, asiakaspalvelu ja kaikki toiminta on läpinäkyvämpää kuin koskaan – halusivat ne tai ei.

Contact center

Mikä on contact center?

Contact center yhdistää asiakaspalvelun, myynnin ja muun yhteydenpidon asiakkaan kanssa samaan paikkaan.

Asiakaspalvelun mittarit vaativat päivitystä

Monet yleisistä asiakaspalvelun mittareista eivät kerro riittävästi asiakaspalvelun laadusta.

Johtaminen vaikuttaa asiakaspalvelun laatuun

Asiakaspalvelun laatu on yhtä kuin johtamisen laatu

”Asiakaslähtöisyys”, ”asiakaskeskeisyys” ja ”asiakas arvona” ovat asioita, jotka vilahtelevat lähes jokaisen palveluorganisaation viestinnässä asiakkaista ja asiakaspalvelusta puhuttaessa.

Asiakaskokemuksen johtaminen

Asiakaskokemuksen johtaminen tuottaa arvoa liiketoiminnalle

Mitä on asiakaskokemuksen johtaminen ja mitä hyötyä siitä on?

Puhelinjärjestelmän hankinta edessä? Vältä sudenkuopat näillä 7 vinkillä.

Oletko suunnittelemassa uuden puhelinjärjestelmän hankintaa? Teimme sinulle listauksen seitsemästä asiasta, jotka ovat kriittisiä onnistuneen hankinnan tekemisessä.

Customer-Experience-Management-CEM.jpg

Mitä on Customer Experience Management eli CEM?

Asiakaspalveluun, asiakaskokemukseen ja teknologiaan liittyvät asiat sekoittuvat helposti toisiinsa.

Asiakaspalvelussa paras

Tee asiakaspalvelustasi kilpailuetu näillä 9 askeleella

Suomalaisessa asiakaspalvelussa riittää kehitettävää, kuten on moneen kertaan todettu.

proaktiivinen-asiakaspalvelu.jpg

Proaktiivinen asiakaspalvelu luo win-win tilanteen

Asiakaskokemuksen johtaminen on noussut maailmalla yhdeksi johtavista teemoista yritysten johtoryhmien pöydillä.