Skip to content

Oletko koskaan istunut alas ja laskenut montako kumppania ja teknologiaa teillä on asiakaspalvelunne käytössä? Niitä nimittäin on aika monta.

Näiden kumppaneiden ja teknologioiden avulla on mahdollista (saatte 😊) palvella asiakasta monikanavaisesti. Lisäksi asiakas hallinnoi omia asioitaan tarjoamissanne digiasiointipalveluportaaleissa. Palvelukokemuksen varmistamiseksi ja sen kehittämiseksi mittaatte asiakastyytyväisyyttä, asioinnin helppoutta ja suositteluastetta säännöllisesti. Webbisivuillanne on asiointilomakkeet sekä usein chatti ja siihen kytkettynä vielä ”nappi”botti, jotta asiakkaalle voidaan tarjota oikeaa palvelua, oikeassa kanavassa, oikeaan aikaan.

Asiakkaiden vaatimustaso ja kanavien määrä on lisääntynyt mutta, asiakaspalveluhenkilöstön tarve ei todennäköisesti ole pienentynyt. Asiakkaan saama palvelukokemuksen mittaaminen on työlästä ja vaatii enemmän kuin yhden projektin, parhaita käytäntöjä sekä ajan hermolla olemista. Palveluiden kytkeminen toisiinsa sulavasti on iso haaste ja se kuluttaa paljon resursseja, aikaa ja rahaa joista aika tässä hetkessä on varmasti niukin resurssinne. Projekteihin tarvitaan liian usein oma IT-tiimi sekä omalta asiakaspalveluhenkilöstöltä aikaa keskittyä kehittämiseen.

Meillä on ratkaisu jolla pystytte pidemmässä kaavassa säästämään resurssejanne, rahaa ja erityisesti aikaa. Olemme kehittäneet "aikakoneen tulevaisuuteen" eli Visma Flow -palveluympäristön, jota voit modulaarisesti kasvattaa vastaamaan yrityksesi tarpeita asiakkaan kanssa käytävän sujuvan viestinnän helpottamiseksi. Ideana meillä on ollut yhdistää työkalut, asiakkaan kokemuksen mittaus sekä erilaiset automatisointeihin liittyvät tarpeet yhdeksi helposti käyttöön otettavaksi palveluksi.


Screenshot 2022-11-02 at 12.00.16

Kanavat ja asiointi 

Visma Flow koostuu omnichannel -asiakaspalveluympäristöstä, joka on rikastettu monipuolisilla asianhallintaominaisuuksilla eli tiketöintijärjestelmällä. Voit myös helposti laajentaa palvelun digitaaliseksi asiakasportaaliksi, dokumenttien hallintaan, dokumenttien varastointiin sekä sähköiseen allekirjoitukseen saakka. 

Standardit mittarit asiakaskohtaamisten transaktionaaliseen mittaamiseen (NPS, CSaT ja CES)

Kuka oli asiapalvelija, mitä asia koski, mikä palvelussamme toimi ja mikä ei toiminut?

Asiakkaan palvelemisessa ja viestinnässä muodostuu paljon tietoa, jota usein ei pystytä mittaamaan helposti. Visma Flow -palvelun avulla voit päättää mihin prosessiin ja milloin asiakkaalta halutaan kysyä onnistumista tyytyväisyyteen, suositushalukkuuteen sekä asioinnin helppouteen liittyen. Kun pystyt kysymään oikean kysymyksen oikeaan aikaan sekä rikastamaan tiedon asiaan ja palveluhetkeen liittyen, asiakkaanne kertovat, mikä palveluissanne toimii ja missä olisi vielä kehitettävää

Robotit ja Botit mukaan helpottamaan arkea

Tässä kohtaa Visma Flow -automatisointipalvelut astuvat kuvaan. Samasta palvelusta voit ottaa robotiikalla (RPA) hoidettavia rutiinitöiden automatisointeja sekä asiakkaan viestintään liittyviä botti-tyyppisiä automatisointeja kanavasta riippumatta. Taustajärjestelmien integroinneissa käytämme myös IPaaS-palvelualustaa, jonka ideana on mahdollistaa näppärät datan hallinnointi niin kutsutulla low code -menetelmällä.

 

Olisiko aika rakentaa teille hyvä Flow?


 

 

Aiheeseen liittyvät artikkelit