twoday AI Agent on uusi tekoälysovellus, yrityksen oma superäly, joka tehostaa yrityksesi tiedonkäsittelyä, vauhdittaa liiketoimintaa sekä automatisoi sisäiset ja ulkoiset palveluprosessit GPT-kielimallin avulla.
Jätä yhteystietosi alle ja olemme sinuun mahdollisimman pian yhteydessä.
Pirstaloitunut ja epäluotettava tieto on organisaatioiden ja työntekijöiden suurin painajainen. Se aiheuttaa tehottomuutta ja johtaa huonoon asiakaskokemukseen. Työntekijöiden aikaa kuluu esimerkiksi turhaan tietojen etsimiseen ja asiakkaat joutuvat odottamaan vastauksia.
twoday AI Agent mullistaa tiedon hyödyntämisen tekoälyn avulla. AI Agent tuo hetkessä kaiken yrityksesi tiedon helposti käyttöön ja auttaa automatisoimaan vanhat ja raskaat prosessit historiaan. Sen avulla säästät aikaa, rahaa ja valtavan määrän manuaalista työtä, sekä tarjoat asiakkaillesi ylivertaista palvelua.
Ja mikä parasta: palvelulla on valmis käyttöympäristö, joten saat sen käyttöösi heti – ilman kuukausia tai vuosia kestäviä projekteja.
Ota twoday AI Agent käyttöön jo tänään, eikä vasta huomenna.
AI Agent voidaan liittää taustajärjestelmiin kaikissa eri kohtaamispisteissä, mikä parantaa asiakaskokemusta sujuvammalla ja nopeammalla asiakaspalvelulla. Palvelu räätälöidään juuri yrityksenne tarpeisiin, jolloin se vastaa haluamallanne tavalla vaikka vuorokauden ympäri.
AI Agentin avulla voi opettaa eri agentteja mitä erilaisimpiin käyttötarkoituksiin, esimerkiksi muokkaamaan dataa tai tekemään tekstikäännöksiä. AI Agent pystyy hyödyntämään sille opetettuja yrityksen tietoja myös käännöksissä.
Palvelu toimii vaativien asiantuntijatehtävien tukena. Se pystyy esimerkiksi etsimään laajasta taustadatasta tietoa salamannopeasti, jolloin asiantuntijan aikaa ei kulu tiedon hakemiseen.
AI Agent voidaan valjastaa automatisoimaan suurin osa yrityksen laskutukseen, tiliöinteihin, täsmäytyksiin, eräpäivän siirtoihin, perintään jne. liittyvistä töistä lisäämällä automaatiota taustalle. Esimerkiksi verokorttien automaattinen käsittely on palvelussa valmiina ominaisuutena.
AI Agent korvaa kalliit ja aikaa vievät chatbot-projektit. Palvelu voidaan opettaa helposti vastaamaan halutulla tavalla käyttäen yrityksen omaa dataa. Näin chatbotista saadaan helposti hyvin yrityksen tunteva ja asiakkaita palveleva. Lisäksi sen roolia ja jopa viestinnän tyyliä ja äänensävyä voidaan säätää.
Palvelun avulla pystytään helposti vastaamaan asiakkaiden tai vaikkapa omien työntekijöiden useimmiten kysymiin kysymyksiin. Kun AI Agentille on opetettu yrityksen haluamat tiedot, osaa se vastata kysymyksiin nopeasti, eikä asiakkaan tai henkilökunnan tarvitse etsiä tietoa eri paikoista.
Palvelu pystyy auttamaan sekä käsittelemään tikettejä ja sähköposteja tai muuta tietoa millä kielellä vain. Se osaa kääntää yhdellä kielellä opetetut asiat muille kielille. AI Agenttia voi hyödyntää esimerkiksi tulkkausapuna maahanmuuttajalle. Verrattuna tavalliseen tulkkiin AI Agent kertoo asiat rikastettuna pelkän kääntämisen lisäksi.
AI Agentin avulla luonnistuu myös sisältöjen kirjoittaminen yrityksen omien materiaalien pohjalta. Sitä voi hyödyntää esimerkiksi tuotekuvausten, kutsujen, artikkeleiden ja uutiskirjeiden kirjoittamisen tukena. Se voi auttaa säästämään aikaa ja vaivaa, kun luodaan suuria määriä sisältöä.
AI Agentille voi opettaa erilaisia ohjeistuksia, jolloin se osaa kysyttäessä nopeasti vastata, miten kuuluu toimia. AI Agent osaa esimerkiksi vastata nopeasti uuden työntekijän kysymyksiin perehdyttämisen tukena.
Kuvittele, että palveluksessasi on kokenein ja kaiken tietävä superkollega, joka osaa vastata hetkessä mihin vain työntekijöiden tai asiakkaiden kysymyksiin ja on käytettävissä 24/7 vuoden jokaisena päivänä.
twoday AI Agent hyödyntää olemassa olevaa asiakasdataa ja havaintoja kohdennetumman viestinnän (esim. osuvien tuote- ja palvelusuosittelujen) tekemiseksi. Tekoälyn rikastama asiakaspalvelu mahdollistaa saumattoman ja personoidun asiakaskokemuksen tarjoamisen. Asiakaspalvelija tuntee sinut ja tarpeesi valmiiksi ja pystyy auttamaan paremmin. Palvelu mahdollistaa kestävämmät ja pidemmät asiakassuhteet, kun asiakkaiden tarpeet voidaan huomioida paremmin.
Palvelun hallinta- ja opetuskäyttöliittymän avulla palvelun agentteja on helppo opettaa halutulla tiedolla. Yksinkertaisimmillaan AI Agentille voi antaa vaikka verkkosivuston osoitteen ja tämän jälkeen se hallitsee sivujen sisällön. Hallinta- ja opetuskäyttöliittymällä voi helposti opettaa ja hallita useita eri tarkoituksiin soveltuvia agentteja käyttöoikeustasoineen. Toiset agentit voivat palvella vaikka organisaation laki- ja HR-osastoa, joiden henkilöstö pääsee näin yrityksen omaan spesifiin ohjeistukseen ja toiset agentit voivat palvella henkilöstöä tai asiakkaita tiedolla, mikä tulee olla kaikkien saatavilla.
Palvelu on helppo integroida olemassa oleviin järjestelmiin ja se tarjoaa joustavan ja skaalautuvan ratkaisun, joka vastaa yrityksenne tarpeisiin. Palvelussa on rajapinnat erilaisten järjestelmien kytkemiseen (mm. asiakaspalvelu-, asianhallinta-, tiketöinti-, help desk- ja CRM/ERP-järjestelmät).
AI Agent tehostaa työn tekemistä erilaisissa organisaatioissa enemmän kuin tietokone aikanaan automatisoimalla rutiinitehtävät ja vapauttamalla asiantuntijoille aikaa luovempiin tehtäviin.
twoday AI Agent voidaan valjastaa tarvittavan tiedon hakemiseen valtavista tietomassoista.
Asiakkaan kokemus saadaan yhtenäiseksi kaikissa kanavissa, oli hän sitten yhteydessä sosiaalisen median, chatin, sähköpostin tai minkä tahansa muun kanavan kautta.
Palvelulla on valmis käyttöympäristö ja se on helppo ottaa käyttöön jo tänään ilman mittavia ja kalliita kehitysprojekteja. Voit nähdä hyötyjä jo heti ensimmäisestä päivästä alkaen.
Palveluun on sisäänrakennettu raportointi, jonka avulla yrityksen johdon on helppoa nähdä raportit palvelun tuottamista hyödyistä.
AI Agenttiin on rakennettu tietokanta, johon mahtuu rajattomasti tietoa. Se ymmärtää, mitä tietoa käyttäjä lähtee etsimään ja hakee oikeat tiedot tietokannasta. Opetetulta AI Agentilta voi kysyä mitä tahansa tietoa aina palkoista strategiaan saakka. Agentteja voidaan myös luoda ja tietoa rajata vain tietylle käyttäjäryhmälle (esimerkiksi vain johdon käyttöön tarkoitettu luottamuksellinen tieto). Lisäksi agentin toimintaroolia (esim. asiakaspalvelija) sekä vastausten luovuutta on mahdollista säätää, jotta se toimii juuri halutulla tavalla.
twoday AI Agentille voidaan tietoturvallisesti opettaa minkä tahansa käyttötarpeen sisältämä tieto yrityksen omista tietokannoista tai mistä tahansa muusta lähteestä. Palvelua voidaan käyttää täysin GDPR:n ja muiden tietosuojamääräysten mukaisesti.
Yleisesti ottaen työntekijöiden ajasta kuluu merkittävä määrä oikean tiedon löytämiseen ja jäsentämiseen, eli esimerkiksi vastauksen muotoilemiseen täsmällisellä tiedolla ja yrityksen toivomalla tavalla.
twoday AI Agent on ainutlaatuinen tekoälysovellus, joka tehostaa organisaatioiden tiedonkeruuta ja -käsittelyä sekä automatisoi asiakaspalvelun.
twoday AI Agent on yrityksen oma superäly, joka kokoaa yhteen kaikki hajallaan olevat ja hajanaiset tiedot. Se tuo kaikki tarvittavat tiedot käyttöön hetkessä ja pystyy muotoilemaan tiedon juuri yrityksen haluamalla tavalla.
twoday AI Agent voidaan valjastaa tiedon hakemiseen valtavista tietomassoista. Sovellukselle on helppo opettaa minkä tahansa käyttövaatimuksen sisältämät tiedot yrityksen omista tietokannoista tai mistä tahansa muusta lähteestä. Tämä mahdollistaa nopeamman ja tarkemman tiedonhaun sekä paremman asiakaspalvelun.
AI Agent pystyy tuottamaan esimerkiksi asianajajan tarvitsemaa tekstiä juuri oikealla hetkellä ja oikeaan tarpeeseen. Muita esimerkkejä ovat esimerkiksi HR:n tarvitsema tieto, ohjelmiston käyttöohjeet, tuotteiden käyttöohjeet, kirjanpito-ohjelmistojen ohjeet, FAQ-sivut jne. Opetuksen jälkeen palvelu osaa tuottaa mitä tahansa yrityksen ja sen yksittäisten työntekijöiden tarvitsemaa tietoa, ja se ymmärtää oikein, mitä siltä kysytään.
Taustalla on vallankumouksellinen ChatGPT, mutta aina oikeaa ja luotettavaa tietoa tarjoavana sekä tietoturvallisena versiona yrityksellesi räätälöitynä.
Smart 30 -ohjelman avulla organisaatiot saavat AI Agentin täysimääräiset hyödyt nopeasti käyttöön asiantuntijoidemme avulla. Ohjelman aikana opetetaan organisaatio käyttämään AI Agenttia, otetaan tekninen ympäristö käyttöön ja opetetaan ensimmäiset agentit, joita henkilöstö ja/tai asiakkaat voivat hyödyntää. Jatkossa organisaatio pystyy itsenäisesti opettamaan uusia agentteja sekä hallinnoimaan palvelua.
Palvelun käyttöönotto 9800€ - sisältää käyttöönoton valmisohjelmistoillamme ja 3 työpajaa ensimmäisten käyttökohteiden ja agenttien määrittelemiseksi sekä hallintasovelluksen koulutuksen.*
Jatkuva käyttö 980€/kk - sisältää 1000 viestiketjua.**
** Suurempien viestiketjumäärien osalta pyydä erillinen tarjous
* Palveluun tehtävät integraatiot asiakkaan ympäristöön tehdään laskutettavana tuntityönä.
Vie yrityksesi tiedonkäsittely ja asiakaspalvelu uudelle tasolle twoday AI Agentin avulla. Säästät aikaa, työtä ja rahaa, sekä tarjoat asiakkaillesi parempaa palvelua ja ylivertaisen käyttökokemuksen.
Saat sen käyttöösi heti – ilman kuukausia tai vuosia kestäviä projekteja.